Пальшкова І. О. Визначення критеріїв оцінювання рівнів сформованності професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів / І. О. Пальшкова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 30. - С. 11-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з питань професійної та педагогічної культури. Визначено сутність і критерії професійно-педагогічної культури студентів. Обґрунтовано компоненти професійно-педагогічної культури вчителів початкових класів та їх показники. На підставі експериментальних досліджень з’ясовано, що педагогічна культура пов’язується не стільки з предметним змістом навчальних дисциплін, скільки з прийомами і методами позиційної взаємодії з дітьми, міжособової взаємодії у спілкуванні та співпраці. Проанализирована психолого-педагогическая литература по вопросам профессиональной и педагогической культуры. Определены сущность и критерии профессионально-педагогической культуры студентов. Обоснованы компоненты профессионально-педагогической культуры учителей начальных классов и их показатели. На основании экспериментальных исследований выяснено, что педагогическая культура связана не столько с предметным содержанием учебных дисциплин, сколько с приемами и методами позиционного взаимодействия с детьми, межличностного взаимодействия в общении и сотрудничестве. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|