Груць Г. Роль педагогічних дисциплін у духовній самореалізації студентської молоді / Г. Груць, І. Гриненко // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр.. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 116-120. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Здійснено спробу проаналізувати педагогічні умови (організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, культурологічні), які забезпечують духовну самореалізацію студентської молоді. Запропоновано альтернативну методику викладання гуманітарних, зокрема, педагогічних дисциплін. Описано інтерактивні методи, прийоми та засоби навчання, які розвивають творчі можливості студентської молоді, роблять їх активними учасниками освітнього процесу, сприяють їх духовній самореалізації. Указано, що найдієвішим засобом духовного зростання студентів є проектна методика, оскільки вона залучає студентів до активної перетворювальної діяльності, до створення творчої атмосфери на заняттях. Наголошено, що участь студентів у навчальному процесі духовного спрямування - радісна і життєствердна подія, яка гармонізує усі буденні справи, активно здійснює особисту програму духовної самореалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч481.24 + Ч489.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|