РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420496<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрущенко В. 
Університетська освіта: тенденції змін / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 5-15. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Проаналізовано природу й обставини, умови та напрями сучасних суспільних змін, зокрема процеси, які обумовлюють актуалізацію інтелекту як стратегічного ресурсу розвитку цивілізації, а також відповідні тенденції у розвитку університетів як головних осередків освіти і науки. Відзначено, що в Україні сформувалося декілька педагогічних університетів, які за рівнем розвитку науки цілком можуть конкурувати з деякими класичними університетами. Вказано на принципово нові вимоги до університетів, які висуває Болонський процес. Зауважено, що зміни стосуються конкретного змісту, форм організації та технології навчання. Зроблено висновок, що університети є відносно самостійними суб'єктами суспільних відносин і їхній розвиток детермінується двома джерелами соціальних змін: внутрішніми та зовнішніми умовами.

Проанализирована природа и обстоятельства, условия и направления современных общественных изменений, в частности процессы, которые обусловливают актуализацию интеллекта как стратегического ресурса развития цивилизации, а также соответствующие тенденции в развитии университетов как главных центров образования. Отмечено, что в Украине сформировалось несколько педагогических университетов, которые по уровню развития науки вполне могут конкурировать с некоторыми классическими университетами. Указано на принципиально новые требования к университетам, которые выдвигает Болонский процесс. Изменения касаются конкретного содержания, форм организации и технологии обучения. Сделан вывод, что университеты являются относительно самостоятельными субъектами общественных отношений и их развитие детерминируется двумя источниками социальных изменений: внутренними и внешними условиями.

Analyzed the nature and circumstances, conditions and directions of contemporary social change, in particular, the processes that give rise to the actualization of intelligence as a strategic resource for the development of civilization, as well as relevant trends in the development of universities as the main centers of education. It is noted that in Ukraine have formed a few teachers of universities, which in terms of science may well compete with some of the classical universities. Indicated on a fundamentally new requirements in the universities, which puts the Bologna process. It is noticed that the changes relate to the specific content, forms of organization and technology education. It is concluded that universities are relatively independent subjects of social relations and their development is determined by two sources of social change: the internal and external conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч489.514(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського