РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420444<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Костирєв А. 
Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / А. Костирєв // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Зроблено теоретичний аналіз певних аспектів дослідження проблеми медіаосвіти, а саме: теорії "критичного мислення", взаємозв'язку комунікації, освіти та ідеології, співвідношення естетичного та соціокультурних підходів у цьому процесі. Обгрунтовано необхідність застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін у ВНЗ для виховання критичного мислення та формування критичної автономії особистості як необхідних передумов розвитку демократії за умов інформаційного суспільства. Розкрито мету, завдання, етапи та конкретні способи використання методів медіаосвіти в процесі викладання суспільно-політичних дисциплін: описано процес інформування, який покладено в основу моделі медіаосвіти, запропоновану Л. Мастерманом, згідно з якою розповсюдження повідомлення диференціюється за допомогою запитань, що розділяють єдиний процес на складові елементи. Зазначено креативність даного дослідження, яка полягає у розкритті особливостей використання базових підходів медіаосвіти до формування критичного мислення у студентів.

Сделан теоретический анализ определенных аспектов исследования проблемы медиаобразования, особенно теории "критического мышления", взаимосвязи коммуникации, образования и идеологии, соотношения эстетического и социокультурного подходов в этом процессе. Обоснована необходимость применения методов медиаобразования в курсах общественно-политических дисциплин в ВУЗ для воспитания критического мышления и формирования критической автономии личности как необходимых предпосылок развития демократии в условиях информационного общества. Раскрыты цель, задачи, этапы и конкретные способы использования методов медиаобразования при преподавании общественно-политических дисциплин: освещен процесс информирования, который положен в основу модели медиаобразования, предложенную Л. Мастерман, согласно которой распространение сообщения дифференцируется с помощью вопросов, разделяющих единый процесс на составные элементы. Отмечена креативность данного исследования, раскрывающего особенности использования базовых подходов медиаобразования к формированию критического мышления у студентов.

Author substantiates that application of Media Education methods in the University's Social-Political Science courses becomes necessary condition for the creation of critical thinking and personal critical autonomy as a required preconditions for democratization of modern information society. Objects, tasks, stages and ways of Media Education methods using in the University's Social-Political Science courses are discovered in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського