Зязюн Л. І. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освітній системі України / Л. І. Зязюн // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 65-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розкрито джерела розширення термінології теорії виховання. Обгрунтовано виправданість включення в педагогічну лексику термінів: сугестологія, арттерапія, імаготерапія, моритотерапія, логотерапія, психодрама, інсайт. Підкреслено важливість розуміння назрілої в усіх сферах суспільства необхідності побудови своєрідного алгоритму взаємодії оновлених стратегій і технологій, адекватних цілям, задачам і специфіці проектів і програм, що вводяться в освітньо-виховну, соціально-культурну, сімейно-побутову та інші соціальні сфери. Вказано на необхідність покращання підготовки управлінських кадрів всіх рівнів у сфері соціології і прогнозування динаміки потреб у спеціалістах соціального профілю. Розглянуто положення, що стосуються передбачуваних структур і основних організаційних форм цілісного загальнонаціонального програмування виховання. Охарактеризовано блоки загальнонаціональної програми виховання - освітньо-виховний, соціокультурний, нормативно-управлінський. Раскрыты источники расширения терминологии теории воспитания. Обосновано включение в педагогическую лексику терминов: суггестология, арттерапия, имаготерапия, моритотерапия, логотерапия, психодрама, инсайт. Подчеркнута важность понимания назревшей во всех сферах общества необходимости построения своеобразного алгоритма взаимодействия обновленных стратегий и технологий, адекватным целям, задачам и специфике проектов и программ, которые вводятся в образовательно-воспитательную, социально-культурную,семейно-бытовую и другие социальные сферы. Указано на необходимость улучшения подготовки управленческих кадров всех уровней в сфере социологии и прогнозирования динамики потребности в специалистах социального профиля. Рассмотрены положения, касающиеся предусмотренных структур и основных организационных форм целостного общенационального программирования воспитания. Детально охарактеризованы блоки общенациональной программы воспитания - образовательно-воспитательный, социокультурный, нормативно-управленческий. Condition and possibilities of realization of youth-education ideas and projects as the integral social-cultural process that is coordinated and pedagogically supported in the national scale are analyzed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + С5*674
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|