РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420349<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зязюн Л. І. 
Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освітній системі України / Л. І. Зязюн // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 65-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито джерела розширення термінології теорії виховання. Обгрунтовано виправданість включення в педагогічну лексику термінів: сугестологія, арттерапія, імаготерапія, моритотерапія, логотерапія, психодрама, інсайт. Підкреслено важливість розуміння назрілої в усіх сферах суспільства необхідності побудови своєрідного алгоритму взаємодії оновлених стратегій і технологій, адекватних цілям, задачам і специфіці проектів і програм, що вводяться в освітньо-виховну, соціально-культурну, сімейно-побутову та інші соціальні сфери. Вказано на необхідність покращання підготовки управлінських кадрів всіх рівнів у сфері соціології і прогнозування динаміки потреб у спеціалістах соціального профілю. Розглянуто положення, що стосуються передбачуваних структур і основних організаційних форм цілісного загальнонаціонального програмування виховання. Охарактеризовано блоки загальнонаціональної програми виховання - освітньо-виховний, соціокультурний, нормативно-управлінський.

Раскрыты источники расширения терминологии теории воспитания. Обосновано включение в педагогическую лексику терминов: суггестология, арттерапия, имаготерапия, моритотерапия, логотерапия, психодрама, инсайт. Подчеркнута важность понимания назревшей во всех сферах общества необходимости построения своеобразного алгоритма взаимодействия обновленных стратегий и технологий, адекватным целям, задачам и специфике проектов и программ, которые вводятся в образовательно-воспитательную, социально-культурную,семейно-бытовую и другие социальные сферы. Указано на необходимость улучшения подготовки управленческих кадров всех уровней в сфере социологии и прогнозирования динамики потребности в специалистах социального профиля. Рассмотрены положения, касающиеся предусмотренных структур и основных организационных форм целостного общенационального программирования воспитания. Детально охарактеризованы блоки общенациональной программы воспитания - образовательно-воспитательный, социокультурный, нормативно-управленческий.

Condition and possibilities of realization of youth-education ideas and projects as the integral social-cultural process that is coordinated and pedagogically supported in the national scale are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3 + С5*674

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського