РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420330<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джура О. 
Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовій освітній простір / О. Джура // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 38-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито принципи виховної роботи. Розглянуто як засади демократизації освіти такі принципи: рівних можливостей, розмаїття професійних освітніх систем, співпраці, відвертості. Названо рівні управління, на підставі яких виділено засади демократизації - студент, викладач, освітня установа, система професійної освіти, суспільство і держава. Акцентовано увагу на тому, що цілісного дослідження проблем зв'язку демократичного устрою суспільства й освіти в українській літературі ще не здійснено, що є однією з основних причин неефективних спроб реалізації ідеалу демократичної освіти. Визначено компоненти проблематики демократичної освіти: підготовка майбутніх громадян демократичного суспільства (демократична цивільна освіта); втілення демократичних цінностей і принципів в об'єкти системи освіти і її окремих інститутів (демократизація утворення). Підкреслено, що основними складовими демократичної освіти є пряме навчання і виховання та набуття досвіду демократичного життя.

Раскрыты принципы воспитательной работы. Рассмотрены как основы демократизации образования принципы: равных возможностей, разнообразия профессиональных образовательных систем, сотрудничества. Названы уровни управления, на основании которых выделены принципы демократизации: студент, преподаватель, образовательное учреждение, система профессионального образования, общество и государство. Акцентировано внимание на том, что целостного исследования проблем связи демократического устройства и образования в украинской литературе еще не осуществлено, что является одной из причин неэффективных попыток реализации идеала демократического образования. Определены компоненты проблематики демократического образования: подготовка будущих граждан демократического общества (демократическое гражданское образование); воплощение демократических ценностей и принципов в объекты системы образования и ее отдельных институтов (демократизация создания). Подчеркнуто, что при этом основными составляющими демократического образования являются прямое обучение и воспитание, получение опыта демократической жизни.

Main items of national educational system's democratization as a component of its transformation and integration into the worldwide educational space are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч311.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського