РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420300<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Онкович Г. 
Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович // Вища освіта України. - 2009. - № 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто методологію трансформації вищої освіти в Україні не лише у рамках Болонського процесу, а й у перспективі стратегічного розвитку вищої освіти у XXI ст., яка є співзвучною з ідеями конвергенції модернізаційних теорій з сучасними теоріями розвитку людського капіталу. За результатами аналізу цих теорій визначено напрям, у якому слід здійснювати конкретизацію основної мети методологічних зусиль щодо системи освіти взагалі та особливо щодо ролі гуманітарної освіти в структурі сучасного освітнього комплексу. Зазначено, що для комплексного розв'язання професійних завдань необхідно розвивати у студентів уміння усвідомлено використовувати потенціал гуманітарних і фундаментальних знань на основі міждисциплінарної інтеграції.

Рассмотрена методология трансформации высшего образования в Украине не только в рамках Болонского процесса, а также в перспективе стратегического развития высшего образования в XXI веке, созвучной с идеями конвергенции модернизационных теорий с современными теориями развития человеческого капитала. По результатам анализа этих теорий определено направление, в котором следует осуществлять конкретизацию основной цели методологических усилий, которые касаются системы образования вообще и особенно роли гуманитарного образования в структуре образовательного комплекса. Отмечено, что для комплексного решения профессиональных заданий необходимо развивать у студентов умение осознанно использовать потенциал гуманитарных и фундаментальных знаний на основе междисциплинарной интеграции.

Methodology of higher education transformation in the course of not only Bologna process but also perspective of strategic education development in the XXI century is analyzed in the article. Analysis of these theories shows the direction in which concretization of main methodological efforts should be made and also points out the role of humanitarian education in the structure of modern educational complex.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч311.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського