РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420228<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Корець М. 
Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплин у фаховій підготовці вчителів технологій / М. Корець // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 49-53 . - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто взаємо'звязок фундаментальної і професійної спрямованості природничо-математичних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів для освітньої галузі "Технології". Окреслено цикл фундаментальних дисциплін, з яких має брати початок професійна підготовка вчителів технологій, визначено в чому полягає фундаментальність дисциплін. Констатовано, що зміни змісту техніко-технологічної підготовки вчителів позначилися на формуванні змісту фундаментальних дисциплін. Представлено принципи відбору змісту математичних дисциплін, які є підставою створення системи вимог до навчального матеріалу: обсяг, структура, логічне упорядкування, методична значущість. Дослідженнями встановлено зростання ефективності технічної підготовки вчителів при покладанні нафундаментальні дисципліни функцій: прикладного використання змісту курсів цих дисциплін для розв'язання конкретних технічних задач та задач з практики вчителів технологій. Зазначено, що проблема викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі включає два основних положення: формування професійної культури викладача і науковця, створення сучасних навчальних програм. Наголошено, що фундаментальність дисципліни полягає не в обсязі, а у відборі навчального матеріалу, достатнього для послідовного опанування її положеннями як наукової системи. У навчальні програми з фізики та математики було внесено відповідні корективи, було усунено дублювання деяких питань під час вивчення електротехніки, технічної механіки тощо, внесено конкретні прикладні задачи.

Продемонстровано варіанти пропедевтичної підготовки вчителів у процесі вивчення фундаментальних дисциплін "Вища математика", "Загальна фізика", "Інформаційні технології". Конкретизовано заходи з вивчення природничо-математичних дисциплін у системі професійної підготовки вчителів для освітньої галузі "Технології".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського