РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420095<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Трубіцина Л. 
Теорія рецептивної естетики у європейському літературознавстві та її роль у шкільному аналізі художнього твору / Л. Трубіцина // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 101-104. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено комплекс ідей рецептивної естетики для розвитку теорії методики викладання світової літератури. Запропоновано авторський погляд на доцільність використання рецепції тексту під час аналізу художнього твору. Виявлено характерні особливості процесу сприймання деталей твору. Звернено увагу на залежність художньої рецепції від об'єктивних соціально-історичних передумов і суб'єктивних особливостей читача. Підкреслено, що шкільна освіта передбачає розвиток аналітичного мислення, а у рецептивній естетиці пропагується асоціативне мислення, наповнення твору "своїм" змістом, суттю й значенням.

Освещен комплекс идей рецептивной эстетики для развития теории методики преподавания всемирной литературы. Предложен авторский взгляд на целесообразность использования рецепции текста во время анализа художественного произведения. Выявлены характерные особенности процесса восприятия деталей произведения. Обращено внимание на зависимость художественной рецепции от объективных социально-исторических предпосылок и субъективных особенностей читателя. Подчеркнуто, что школьное образование предусматривает развитие аналитического мышления, а в рецептивной эстетике пропагандируется ассоциативное мышление, наполнение произведения "своим" содержанием, сущностью и значением.

Lighted set of ideas aesthetics of reception for the development of methods of teaching the theory of world literature. Proposed by the author's opinion on the usefulness of the reception of the text during the analysis of the artwork. The characteristic features of the process of perception part works. Attention is paid to the dependence of artistic reception of objective socio-historical conditions and the subjective characteristics of the reader. Stressed that the school provides for the development of analytical thinking, and receptive aesthetics promoted associative thinking, filling work "their" content, substance and value.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 г(0)59 + Ш5(0) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського