РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419965<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петруняк Н. 
Теоретичні аспекти соціально-педагогічних умов ефективності навчання студентів з інвалідністю / Н. Петруняк // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 95-98. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито теоретичні аспекти соціально-педагогічних умов ефективності навчання студентів. Проаналізовано основні види роботи зі студентами-інвалідами з метою їх інтеграції в освітнє середовище. Зазначено, що головною метою педагогічної допомоги людям з інвалідністю у ВНЗ є інтеграція в суспільство, а право інвалідів на інтеграцію в суспільство - основний принцип міжнародних стандартів, забезпечення дітям з особливими потребами доступу до якісної освіти - основа інтеграції та пріоритет соціальної політики демократичних країн.

Pаскрыты теоретические аспекты социально-педагогических условий эффективности обучения студентов. Проанализированы основные виды работы со студентами-инвалидами с целью их интеграции в образовательную среду. Указано, что главной целью педагогической помощи людям с инвалидностью в ВУЗ является интеграция в общество, а право инвалидов на интеграцию в общество - основной принцип международных стандартов, обеспечение детям с особыми потребностями доступа к качественному образованию - основа интеграции и приоритет социальной политики демократических стран.

Discloses the theoretical aspects of social and educational conditions of effectiveness of training students. Analyzes the main types of work with students with disabilities in order to integrate them into the educational environment. Stated that the main purpose of educational assistance to people with disabilities in high school is to integrate into society, and persons with disabilities to integrate into society the basic principle of international standards, ensuring that children with special needs access to quality education - the basis of integration and social policy priorities of democratic countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського