РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419958<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гагаріна Н. 
Професійна підготовка студентів до роботи за програмою "Впевнений старт" / Н. Гагаріна // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 72-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти підготовки майбутніх вихователів. Розкрито зміст та особливості педагогічної практики студентів у дошкільному навчальному закладі. Визначено основні етапи формування професійної компетентності студента у ВНЗ. Наведено умови досягнення позитивного результату навчання, з урахуванням дидактичної моделі діагностування професійної підготовки майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. Зазначено, що у підготовці майбутніх вихователів важливим є залучення студентів до творчої професійної діяльності під час педагогічної практики.

Рассмотрены некоторые аспекты подготовки будущих воспитателей. Раскрыто содержание и особенности педагогической практики студентов в дошкольном учебном заведении. Определены основные этапы формирования профессиональной компетентности студента в ВУЗ. Представлены условия достижения положительного результата обучения, с учетом дидактической модели диагностирования профессиональной подготовки будущего воспитателя дошкольного учебного заведения. Указано, что в подготовке будущих воспитателей важным является привлечение студентов к творческой профессиональной деятельности во время педагогической практики.

Some aspects of the preparation of future teachers. Disclosure of the contents and characteristics of practice teaching students in pre-school. The main stages in the formation of professional competence of a student at the university. Describes the conditions to achieve positive results in studies, contemplating the didactic model of diagnosing the training of future educators of preschool institution. Stated that, in the preparation of future teachers is important to attract students to the creative professional in teaching practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського