РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419884<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коробович Л. 
Маркетингово-моніторингові дослідження в організації навчального процесу у вищому навчальному закладі / Л. Коробович // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 257-259. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито поняття "маркетинговий аналіз", "маркетингова діяльність". Описано напрями діяльності маркетингової служби ВНЗ, подано характеристику програми маркетингових досліджень у ВНЗ.

Раскрыто понятие "маркетинговый анализ", "маркетинговая деятельность". Описаны направления деятельности маркетинговой службы ВУЗ, подана характеристика программы маркетинговых исследований в ВУЗ.

Concept "Marketing analysis", "marketing activity", is exposed. Directions of activity of marketing service of institution of higher learning are described; description of the program of marketing researches is given in institution of higher learning


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського