РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419831<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тадеєв П. 
Методологія і методика дослідження розвитку теорії і практики навчання обдарованих школярів у США / П. Тадеєв // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 40-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено методологічні підходи до дослідження розвитку теорії та практики навчання обдарованих школярів у США. Серед методичних аспектів організації навчання обдарованих школярів виокремлено роль первинних і вторинних джерел, а також ресурсів Інтернет ERIC та Word Cat. Наведено таблицю результатів пошуку наукових джерел галузі обдарованості за ключовими словами. Виокремлено чотири періоди розвитку освіти обдарованих школярів у США з 1920-х рр. - до початку ХХІ ст. З'ясовано, що вітчизняними та американськими дослідниками нагромаджено значний фактичний матеріал, що стосується окремих аспектів розвитку та практики організації навчання обдарованих американських школярів. Важливими методами вивчення розвитку теорії та практики навчання обдарованих школярів є теоретико-емпіричні.

Очерчены методологические подходы к исследованию развития теории и практики учебы одаренных школьников в США. Среди методических аспектов организации учебы одаренных школьников выделена роль первичных и вторичных источников, а также ресурсов Интернет ERIC и Word Cat. Приведена таблица результатов поиска научных источников по одаренности и ключевым словам. Выделены четыре периода развития образования одаренных школьников в США с 1920-х гг. - к началу ХХІ в. Выяснено, что отечественными и американскими исследователями накоплен значительный фактический материал, который касается отдельных аспектов развития и практики организации учебы одаренных американских школьников. Важными методами изучения развития теории и практики учебы одаренных школьников являются теоретико-эмпирические методы.

The methodological going is outlined near research of development of theory and practice of studies of the gifted schoolchildren in the USA. Among the methodical aspects of organization of studies of the gifted schoolchildren the role of primary and secondary sources is distinguished, and also resources the Internet ERIC and Word Cat. A table over of results of search of scientific sources is brought on a gift on keywords. Four periods of development of education of the gifted schoolchildren are distinguished in the USA from 20th of ХХ - to beginning of ХХІ century. It is found out that home and American researchers are accumulate considerable actual material that touches the separate aspects of development and practice of organization of studies ofthe gifted American schoolchildren. The important methods of study of development of theory and practice of studies of the gifted schoolchildren are theoretical-empirical methods.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського