РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419782<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рудишин С. 
Педагогічна майстерність викладача вищої школи: психологічні особливості / С. Рудишин // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 90-92. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що педагогічна майстерність викладача як феномен є комплексним утворенням, що складається з когнітивного, комунікативного, індивідуального та рефлексивного компонентів; формується різними шляхами, підтримує власну динамічну рівновагу за допомогою постійних когнітивних, діяльнісно-творчих, аксіологічних та особистісних зусиль викладача у межах системи освіти України та окремого ВНЗ одночасно. Досліджено проблему педагогічної майстерності викладача ВНЗ ІІІ - ІV рівнів акредитації, виокремлено вікові періоди особистості - паспортний (хронологічний), біологічний та психологічний. За допомогою використання компетентнісного підходу до навчально-виховної діяльності виділено компоненти у структурі педагогічної майстерності викладача: когнітивний, регулятивний, комунікативний, індивідуальний, рефлексивний. З'ясовано, що педагогічна майстерність викладача є феноменом - вона індивідуальна і є комплексним професійно-особистісним утворенням. Педагоги вищої школи відрізняються між собою мотивацією до викладацької роботи, методологією професійного мислення, здібностями, стилем педагогічної праці.

Отмечено, что педагогическое мастерство преподавателя как феномен является комплексным образованием, которое состоит из когнитивного, коммуникативного, индивидуального и рефлексивного компонентов; формируется различными путями, поддерживает собственное динамическое равновесие с помощью постоянных когнитивных, аксиологических и личностных усилий преподавателя в пределах системы образования Украины и отдельного ВУЗ одновременно. Исследована проблема педагогического мастерства преподавателя ВУЗ III - IV уровней аккредитации, выделены возрастные периоды личности - паспортный (хронологический), биологический и психологический. С помощью использования компетентностного подхода к учебно-воспитательной деятельности выделены компоненты в структуре педагогического мастерства преподавателя: когнитивный, регулятивный, коммуникативный, индивидуальный, рефлексивный. Выяснено, что педагогическое мастерство преподавателя является феноменом - оно индивидуально и является комплексным профессионально личностным образованием. Педагоги высшей школы отличаются между собой мотивацией к преподавательской работе, методологией профессионального мышления, способностями, стилем педагогического труда.

Pedagogical trade of teacher as the phenomenon is complex education which consists of cognitive, communicative, individual and reflection components; formed in various ways, supports an own dynamic equilibrium by permanent cognitive, axiology and personality efforts of teacher within the limits of the system of formation of Ukraine and separate higher educational establishment simultaneously. The problem of pedagogical trade of teacher of higher educational establishment III - IV is investigational levels of accreditation, three age-old periods of personality are selected - passport (chronologic), biological and psychological. By the use of the competent going near educational activity components is selected in the structure of pedagogical trade of teacher: cognitive, regulative, communicative, individual, reflection. It is found out that pedagogical trade of teacher is the phenomenon is individual and is complex professionally personality education. The teachers of higher school differ between itself motivation to teaching work, by methodology of professional thought, capabilities, style of pedagogical labor.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського