РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419772<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Куцак Ю. 
Національні основи драматичного виховання в історико-педагогічних дискурсах країн західнослов'янського світу другої половини ХХ - початку ХХІ століть / Ю. Куцак // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто найважливіші педагогічні ідеї, концепції, теорії та тенденції розвитку драматичного виховання та освіти, місце в освітній системі Польщі, Чехії та Словаччини. Осмислено національні основи феномену драматичного виховання в контексті західнослов'янської педагогічної думки. Стверджено, що у західнослов'янській педагогічній думці другої половини ХХ - початку ХХІ ст. не існувало єдиної домінуючої концепції драматичного виховання, хоча ті чи інші педагогічні конструкції мали широке розповсюдження і є на сучасному етапі на озброєнні у багатьох вчителів Польщі, Чехії та Словаччини. З'ясовано, що концептуально-теоретичний плюралізм був і залишається характерною рисою педагогічної науки драматичного виховання країн західнослов'янського світу.

Рассмотрены важнейшие педагогические идеи, концепции, теории и тенденции развития драматического воспитания и образования, место в образовательной системе Польши, Чехии и Словакии. Осмыслены национальные основы феномена драматического воспитания в контексте западнославянской педагогической мысли. Утверждено, что в западнославянском педагогическом мнении второй половины ХХ - начала ХХІ ст. не существовало какой-то единственной доминирующей концепции драматического воспитания, хотя те или другие педагогические конструкции имели широкое распространение и являются на современном этапе на вооружении у многих учителей Польши, Чехии и Словакии. Выяснено, что концептуально-теоретический плюрализм был и остается характерной чертой педагогической науки драматического воспитания стран западнославянского мира.

Major pedagogical ideas, conceptions, theories and progress of dramatic education and education trends, place in the educational system of Poland, Czech Republic and Slovakia, are considered. National bases of the phenomenon of dramatic education are intelligent through the prism of pedagogical idea. It is ratified that in pedagogical opinion of the second half of ХХ - beginning of ХХІ of centuries did not exist to some only dominant conception of dramatic education, although those or other pedagogical constructions had wide distribution and many teachers of Poland, Czech Republic and Slovakia have me today on an armament. It is found out that conceptually-theoretical pluralism was and remains the personal touch of pedagogical science of dramatic education of countries of the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського