РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419738<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пархомчук М. 
Багатомовність як перспектива розвитку іншомовної освіти в початкових школах Німеччини / М. Пархомчук // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 100-103. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання багатомовності та мовної політики Німеччини у сфері початкової освіти, проаналізовано стан навчання іноземних мов у початкових школах Німеччини. Висвітлено головні принципи мовної політики Ради Європи та різноманітні заходи, спрямовані на популяризацію теми багатомовності. Наведено таблицю вивчення іноземних мов в системі початкової освіти Німеччини та схему 5-ступеневої моделі білінгвального вивчення іноземних мов у Німеччині. З'ясовано, що діяльність початкових навчальних закладів Німеччини спрямована на виховання громадянина мовного європейського співтовариства і питання ранньої багатомовності, тобто вивчення кількох іноземних мов уже в початкових навчальних закладах, набуває все більшої популярності. Україна, як держава, що прагне увійти до Європейського співтовариства, повинна приділити більше уваги питанню "багатомовності", оскільки на сьогодні не кожен учень навчальних закладів України має можливість вивчати декілька іноземних мов.

Рассмотрен вопрос многоязычности и языковой политики Германии в сфере начального образования, проанализировано состояние обучения иностранным языкам в начальных школах Германии. Отражены главные принципы языковой политики Совета Европы и разнообразные мероприятия, нацеленные на популяризацию темы многоязычности. Приведены таблица изучения иностранных языков в системе начального образования Германии и схема 5-степенной модели билингвального изучения иностранных языков в этой стране. Выяснено, что деятельность начальных учебных заведений Германии направлена на воспитание гражданина языкового европейского содружества и вопросы ранней многоязычности, то есть изучение нескольких иностранных языков уже в начальных учебных заведениях, что приобретает все большую популярность. Украина, как государство, которое стремится войти в Европейское содружество, должно уделять больше внимания вопросу "многоязычности", поскольку на сегодня не каждый ученик учебных заведений Украины имеет возможность изучать несколько иностранных языков.

Question of polyglot and linguistic policy of Germany is Considered in the field of primary education, consisting teaching foreign languages is analyzed of initial schools of Germany. Three main principles of linguistic policy of Advice of Europe and various measures, aimed at popularization of theme of polyglot are reflected. The table of study of foreign languages in the system of primary education of Germany and chart of 5-sedate model of bilingual study of foreign languages is resulted in this country. It is found out that activity of initial educational establishments of Germany is directed on education of citizen of the linguistic European concord and questions of early polyglot, that study of a few foreign languages already in initial educational establishments, all acquire large popularity. Ukraine, as the state which aims to enter in the European concord must spare more attention the question of "polyglot", as for today not every student of educational establishments of Ukraine is in a position to study a few foreign languages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)714.0 + Ш12-911(4НІМ) + Ш121(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського