Мірошніченко В. Сутність патріотичного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників / В. Мірошніченко // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 100-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.За результатами пошукового експерименту у Національній академії прикордонної служби України (НАПСУ) розкрито сутність патріотичного виховання (ПВ) майбутніх офіцерів-прикордонників (у анкетуванні взяли участь 378 курсантів НАПСУ). Увагу акцентовано на факторах, що впливають на формування мети та мотивації ПВ курсантів-прикордонників. З'ясовано, що ПВ повинно виконувати не тільки виховну, розвивальну та навчальну функції, а й мобілізації, спонукання до самовиховання, профілактики та перевиховування. Названо фактори, що, на думку студентів, негативно впливають на ПВ. Визначено сприятливі педагогічні умови ПВ (ПВ на основі народних і військових традицій, патріотична спрямованість навчального процесу та академічних виховних заходів, організація позитивного впливу службового середовища, забезпечення патріотичного самовиховання, комплексна програма реалізації системи ПВ). По результатам поискового эксперимента в Национальной академии пограничной службы Украины (НАПСУ) раскрыта сущность патриотического воспитания (ПВ) будущих офицеров-пограничников (в анкетировании приняли участие 378 курсантов). Внимание акцентировано на факторах, влияющих на формирование целей и мотивации ПВ курсантов-пограничников. Выяснено, что ПВ должно выполнять не только воспитательную, развивающую и обучающую функции, но и мобилизации, побуждения к самовоспитанию, профилактики и перевоспитания. Названы факторы, которые, по мнению студентов, отрицательно влияют на ПВ. Определены благоприятные педагогические условия ПВ (ПВ на основе народных и военных традиций, патриотическая направленность учебного процесса академических воспитательных мероприятий, организация позитивного влияния служебной среды, обеспечение патриотического самовоспитания, комплексная программа реализации системы ПВ). Essence of patriotic education of future border officers-guards is exposed in the article. Attention applies on factors witch influence (positively and negatively on forming of purpose and motivations of patriotic education of border student-guards. The favorable pedagogical terms of this process are certain. The special role of collective is marked in patriotic of future border officers-guards. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ц4(4УКР)397-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|