РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419552<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Люшин М. 
Педагогічне проектування в управлінській діяльності / М. Люшин // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито сутність понять "проект", "проектування", "педагогічне проектування" а також структуру проектування управління навчальним закладом. Визначено сутність управління навчальним закладом за допомогою проектів, яку зводять до наявності таких складових: проектного навчання учнів, проектування розвитку навчального закладу (НЗ) з метою зміни або оновлення моделі його функціонування, зовнішнє проектування розвитку НЗ з залученням для його реалізації інших НЗ. В контексті вирішення цих завдань сформульовано та охарактеризовано вимоги до керівника освітнього закладу. Охарактеризовано переваги програмного управління та виокремлено недоліки перспективного планування. Відстежено програму розвитку (ПР) школи, що обТєднує в собі аналітичний, концептуальний,організаційний, практичний, підсумковий етапи. Застосування педагогічного проектування апробовано в навчальних закладах та рекомендовано до поширення в освітньому просторі Рівненської області.

Раскрыта сущность понятий "проект", "проектирование", "педагогическое проектирование". Освещена структура проектирования управления учебным заведением. Определена сущность управления учебным заведением с помощью проектов, которую возводят к наличию следующих составляющих: проектное обучение учащихся, проектирование развития учебного заведения (УЗ) с целью изменения или обновления модели его функционирования, внешнее проектирование развития УЗ с привлечением для его реализации других УЗ. В контексте решения этих задач сформулированы и охарактеризованы требования к руководителю образовательного учреждения. Учтены преимущества программного управления; выделены типичные недостатки перспективного планирования. Отмечено, что программа развития (ПР) школы как форма проекта, объединяет в себе аналитический, концептуальный, организационный, практический, итоговый этапы.

The urgency of the problem of designing control systems of intra associated with the implementation of concrete-based tasks, subordinates expected result, based on a detailed plan of action, which is limited to certain period of time, material and financial resources. The implementation of the design process is carried out in several stages: strategic forecasting, modeling, planning, measurement and correction of the project. The essence of the educational institution of the projects, which elevate to: Project-based learning students, the design of the school to change or update the model of its operation, the external design of institutions, involving for the implementation of several educational institutions. In the context of these tasks the requirements to the leader. A comparative analysis of the method of software management, described its positive features and advantages, namely: focus on the prediction of changes, updating of the institution and develop a strategy for development. When covering the typical shortcomings of advance planning, which are described in the scientific literature. Application of pedagogical design tested in schools and recommended for use in educational space Rivne region.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського