Макрідіна Л. Формування у педагогів професійної готовності до роботи з обдарованими дітьми в умовах післядипломної освіти / Л. Макрідіна // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розкрито діяльність науково-дослідницької лабораторії кафедри педагогіки і психології Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ЗОІППО) із проблеми "Формування професійної готовності педагогічних працівників до роботи з обдарованими і здібними дітьми". Визначено зміст поняття "професійна готовність педагогічного працівника до роботи з обдарованими дітьми". Розглянуто елементи (когнітивний, конструктивний, мотиваційний, особистісний ) та критерії педагогічної готовності. З'ясовано психолого-педагогічні умови реалізації формувального етапу експерименту. Проаналізовано хід дослідно-експериментальної роботи за напрямами: модернізація науково-методичної роботи в експериментальних навчальних закладах лабораторії шляхом залучення освітян до психолого-педагогічного дослідження з теми, оновлення післядипломної педагогічної освіти в області, зокрема, педагогічного процесу ЗОІППО з проблеми формування професійної готовності вчителів та інших категорій слухачів до роботи з обдарованими дітьми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|