Малафіїк І. Рівні сформованості системного досвіду учнів як прояв дії принципу системної диференціації у навчанні / І. Малафіїк // Нова пед. думка. - 2008. - № 1. - С. 7-11. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Висвітлено проблему співвідношення навчання та розвитку. Проаналізовано принцип системної диференціації в його застосуванні до навчання та виховання. Виділено рівні розвитку системного досвіду, який є підгрунтям розвитку системності мислення. Освещена проблема соотношения обучения и развития. Проанализирован принцип системной дифференциации в его использовании в обучении и воспитании. Выделены уровни развития системного опыта, который является основой развития системности мышления. The article deals with the problem of parity of training and develpopment. The principle of system differetiation in its use in training and education is analysed. Levels of development of system experience which underlies development thinking are allocated. Correponding conclusios by resuts of research are made. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.204 + Ю935.131-353.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|