Вронська В. Позитивний емоційний розвиток - запорука успіху обдарованої дитини / В. Вронська // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 13-17. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Проаналізовано питання психоемоційного розвитку особистості. Визначено психологічні особливості обдарованих дітей. Розкрито сутність соціально-психологічного та соціально-інтегративного підходів до роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто сутність соціально-педагогічного захисту обдарованої дитини. Акцентовано увагу на формах прояву психосоціальної чутливості обдарованої дитини та завданнях вчителя щодо удосконалення роботи із забезпечення емоційної рівноваги обдарованих дітей.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"