РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418909<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Валєєв Р. Г. 
Використання дидактичних прийомів e-Learning для розвитку пізнавальної самостійності суб'єктів навчання / Р. Г. Валєєв // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 7-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто рівень розвитку інформаційної компетенції і пізнавальної самостійності суб'єктів навчання у вищій школі, який не відповідає потребам особистості й інформаційного суспільства. Обгрунтовано методичну доцільність прийомів e-Learning, узагальнено власний практичний досвід у формі технологічних порад щодо цих прийомів під час викладання юридичних дисциплін. Проведено оцінку сучасного стану інформаційної культури (у тому числі компетентності суб'єктів навчання у вищій школі), здійснено порівняльний методичний аналіз прийомів e-Learning, наведено їх приклади та висловлено рекомендації щодо їх реалізації. Представлено таблицю характеристики прийомів e-Learning та малюнок з прикладом завдання для прийому "Пошук скарбів". Прийоми e-Learning запропоновано для використання з метою активізації пізнавальної діяльності та оптимізації когнітивних емоційних процесів.

Рассмотрен уровень развития информационной компетенции и познавательной самостоятельности обучающихся в высшей школе, не соответствующий потребностям личности и информационного общества. Обоснована методическая целесообразность приемов e-Learning, обобщен собственный практический опыт в форме технологических советов при преподавании юридических дисциплин. Предоставлена оценка современного состояния информационной культуры (в том числе компетентности обучающихся в высшей школе), осуществлен сравнительный методический анализ приемов e-Learning, приведены их примеры и предложены рекомендации по их реализации. Представлена таблица характеристики приемов e-Learning и рисунок с примером задания для приема "Поиск сокровищ". Приемы e-Learning предложены для использования в целях активизации познавательной деятельности и оптимизации когнитивных эмоциональных процессов.

We consider the level of development of information competence and independence of cognitive learning in high school that does not meet the needs of the individual and the information society. It's substantiated the advisability of taking the methodical e-Learning, collectively own practical experience in the form of technological advice on these techniques in the teaching of legal disciplines. Provided a brief assessment of the current state of information culture (including the competence of students in high school), carried out a comparative analysis of methodological techniques e-Learning, presented their cases and made recommendations for their implementation. A table of characteristics of e-Learning techniques and drawing from the example set for the reception of "Treasure Hunt". E-Learning techniques proposed for use to enhance cognitive function and optimization of cognitive emotional processes. Presents the results of an experiment to study educational conditions for the formation of cognitive independence, provided examples of problems, analyzed the intermediate results of the experiment on the use of methods of e-Learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського