РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418807<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Попова Т. М. 
Використання елементів музейної педагогіки під час лабораторних робіт / Т. М. Попова, Д. Ю. Маслєннікова // Пед. пошук. - 2012. - № 2. - С. 53-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто один із важливих напрямків роботи вчителя – використання в навчально-виховному процесі з фізики елементів музейної педагогіки як на уроках різноманітних типів, так і в позакласній роботі. Запропоновано приклади використання елементів музейної педагогіки під час проведення лабораторних робіт із фізики. Підкреслено, що використання на уроках фізики елементів музейної педагогіки створює сприятливі умови для індивідуальної та колективної творчої діяльності учнів, допомагає прищеплювати їм навички самостійного отримання знань. Зроблено висновок про те, що запропоновані методи сприяють розширенню можливості вчителів для виховання інтелектуальної, творчо мислячої особистості, здатної до збереження людської культури й творення новітньої.

Рассмотрено одно из важнейших направлений работы учителя – использование в учебно-воспитательном процессе по физике элементов музейной педагогики как на уроках различных типов, так и во внеклассной работе. Предложены примеры использования элементов музейной педагогики во время проведения лабораторных работ по физике. Подчеркнуто, что использование на уроках физики элементов музейной педагогики создает благоприятные условия для индивидуальной и коллективной творческой деятельности учеников, помогает прививать им навыки самостоятельного получения знаний. Сделан вывод о том, что предложенные методы способствуют расширению возможностей учителей для воспитания интеллектуальной, творчески мыслящей личности, способной к сохранению человеческой культуры и творению новой.

Considered one of the most important directions of the teacher - the use of the educational process in physics elements museum education as the lessons of various types, and in extracurricular activities. Offered examples of elements of museum education in laboratory work in physics. Emphasized that the use of the lessons of physics elements museum education creates favorable conditions for individual and collective creativity of students, helps inculcate skills of independent learning. It is concluded that the proposed methods lead to the empowerment of teachers to educate the intellectual, creative individuals capable of preserving human culture and the creation of a new one.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.2 + В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського