Сахарчук О. Формування ключових компетенцій учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Сахарчук // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто окремі аспекти формування ключових компетенцій учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання у поєднанні з інтерактивним навчанням, дослідженнями, сугестивною технологією, проблемним навчанням, сугестивною технологіями. Розкрито форми роботи ІКТ (презентації, публікації, створення веб-сторінки, схеми, медіа-урок, комп'ютерний диктант, віртуальні екскурсії, експрес-завдання) та їх вплив на формування ключових компетенцій учнів. Наведено рекомендації щодо проектування сучасного інтерактивного уроку. Описано етапи проектування уроку з ІКТ (пошуковий, аналітичний, методологічний, практичний, рефлексійний). Визначено правила підготовки уроку. Підсумовано, що ІКТ - не тільки потужне джерело інформації, а й дієвий засіб розвитку творчого, інтелектуального потенціалу школярів, вільний простір для спілкування, широке поле для розвитку вмінь науково-дослідної діяльності. Наведено конспект уроку української мови з використанням ІКТ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|