Бойко І. Організаційно-змістовий аспект неперервної екологічної освіти у роботі з обдарованою учнівською молоддю / І. Бойко // Пед. пошук. - 2009. - № 2. - С. 41-42. - укp.Розкрито досвід роботи з обдарованою учнівською молоддю у системі неперервної екологічної освіти вчителя-методиста, вчителя біології ЗОШ І - ІІІ ступенів ім. Липинського Є. П. Марченко, яка є також координатором районного осередку громадської організації "Екологічна варта". Зазначено, що школа ставить перед собою триєдине завдання: дати школярам знання з основ природничих наук, забезпечити краєзнавчий підхід у вивченні природничих дисциплін, сформувати в учнів природозахисний тип поведінки. Особливу увагу звернено на "уроки у природі", практичні роботи з культивування й акліматизації рослин, доглядання шкільного дендрарію, походи у природу навчально-пізнавальною екологічною стежиною, залучення школярів до конкурсів, акцій екологічного спрямування, забезпечення результативності спільної дії педагога та вихованців. Підсумовано, що формування екологічного світогляду кожного вихованця збагачує душу відчуттям гармонії з Природою, очищенням свідомості від хибних уявлень, допомагає бути Людиною. Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4Укр)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|