РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418635<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Трачук Т. В. 
Значення математичної освіти для формування життєвих компетентностей школяра / Т. В. Трачук // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 67-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано значення математичної освіти для формування життєво компетентної особистості школяра. Окреслено тлумачення понять "компетенції", "компетентність", "компетентнісний підхід". Виокремлено наскрізні для усіх рівнів шкільної освіти життєві компетентності: навчальну (уміння вчитися), соціальну, загальнокультурну, громадянську, інформаційну, підприємницьку, здоров'язберігальну. Визначено роль шкільної математичної освіти у їхньому формуванні. Запропоновано навчання математики спрямувати на забезпечення у школярів розвиненості процедур узагальнення, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу; в його основу покласти принцип проблемно-ситуативної організації навчальної діяльності, що забезпечує розвиток загальних розумових, інтелектуально-творчих, дослідницьких здібностей учня.

Обосновано значение математического образования для формирования жизненно компетентной личности школьника. Определены толкования понятий "компетенции", "компетентность", "компетентностный подход". Выделены семь сквозных для всех уровней школьного образования жизненных компетентностей: учебную (умение учиться), социальную, общекультурную, гражданскую, информационную, предпринимательскую, здоровьясохранную. Определена роль школьного математического образования в их формировании. Высказано предложение направить обучение математики на обеспечение у школьников развития процессов обобщения, конкретизации, абстрагирования, анализа и синтеза; в его основу положить принцип проблемно-ситуативной организации учебной деятельности, обеспечивающей развитие общих умственных, интеллектуально-творческих, исследовательских способностей ученика.

Substantiated the importance of mathematics education to build a competent life of the schoolboy. Determined interpretations of "competence", "competence", "competency approach". Identified seven cross-cutting for all levels of school life competencies: training (learning skills), social, general cultural, civic, informational, business, zdorovyasohrannuyu. The role of school mathematics education in their formation. Suggested that direct instruction of mathematics to ensure students' development of the processes of generalization, concretization, abstraction, analysis and synthesis, it is based on the principle of problem-situational organizing training activities, ensuring the development of common mental, intellectual and creative abilities of the student research.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського