РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418173<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Поліщук Ю. 
Поняття психологічного супроводу: змістовий аспект / Ю. Поліщук // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 111-115. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто змістову компоненту поняття «психологічний супровід», його складові, принципи, критерії ефективності. Виокремлено методи, які використовує практичний психолог у роботі з учителями, батьками, учнями. Особливу увагу приділено фасилітації. Описано фасилітативний супровід, завдання та установки вчителя-фасилітатора, серед яких: істинність, розуміння, емпатійне розуміння. Зазначено, що ефективність взаємодії та спілкування вчителя-фасилітатора з учнями залежить від їх пролонгованості, персоніфікації, біфуркації. Таким чином, психологічний супровід не має на меті змінювати дитину, а повинен допомогти виявити її приховані можливості. Констатовано, що фасилітація є одним із ефективних педагогічних засобів, у результаті якого створюється атмосфера психологічної та педагогічної підтримки, яка сприяє саморозвитку особистості.

Рассмотрены содержательный компонент понятия «психологическое сопровождение», его составляющие, принципы, критерии эффективности. Выделены методы, которые использует практический психолог в работе с учителями, родителями, учениками. Особое внимание уделено фасилитации. Описаны фасилитативное сопровождение, задачи и установки учителя-фасилитатора, среди которых: истинность, понимание, эмпатийное понимание. Отмечено, что эффективность взаимодействия и общения учителя-фасилитатора с учащимися зависит от их пролонгации, персонификации, бифуркации. Таким образом, психологическое сопровождение не имеет целью изменить ребенка, а должно помочь выявить его скрытые возможности. Констатировано, что фасилитация является одним из эффективных педагогических средств, в результате которого создается атмосфера психологической и педагогической поддержки, которая способствует к саморазвитию личности.

Approaches of the psychological accompaniment concept understanding, its component, principles, and criteria of efficiency are described in the article. One of pedagogical influence means, the phenomenon of facilitation is examined. Facilitating accompaniment, tasks and options of a teacher-facilitator are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського