РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418162<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кухаренко В. 
Масові відкриті дистанційні курси у світовому просторі / В. Кухаренко // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність масових відкритих дистанційних курсів (МВДК), які базуються на коннективістському підході, запропонованому Дж. Сіменсом у 2008 р. Визначено основні особливості МВДК: відкритість, самоконтроль, співпраця. Проаналізовано діяльність МВДК за кордоном, відзначено високий рейтинг започаткованого в жовтні 2011 р. МВДК провідних учених Стенфордського університету «Штучний інтелект», на який підписалося понад 160 000 учасників. Охарактеризовано основні чотири види діяльності курсів: участь в дискусіях, вебінарах, написання блогів, участь в обговоренні на форумах, Twitter. Висвітлено досвід проведення МВДК «Стратегія розвитку e-learning в організації» та «Соціальні сервіси у дистанційному навчанні». Констатовано перспективність МВДК з використанням нових теорій (коннективізму) та соціальних сервісів. Підкреслено проблематичність використання цього методу для базових курсів.

Обоснована актуальность массовых открытых дистанционных курсов (МОДК), основанных на коннективистском подходе, предложенном Дж. Сименсом в 2008 г. Определены основные особенности МОДК: открытость, самоконтроль, сотрудничество. Проанализирована деятельность МОДК за рубежом, отмечен высокий рейтинг начатого в октябре 2011 г. МОДК ведущих ученых Стэнфордского университета «Искусственный интеллект», на который подписались более 160 000 участников. Охарактеризованы основные четыре вида деятельности курсов: участие в дискуссиях, вебинарах, написание блогов, участие в обсуждении на форумах, Twitter. Освещен опыт проведения МВДК «Стратегия развития e-learning в организации» и «Социальные сервисы в дистанционном обучении». Констатирована перспективность МВДК с использованием новых теорий (коннективизма) и социальных сервисов. В то же время подчеркнута проблематичность использования этого метода в обучении на базовых курсах.

Currently in the world massive open on-line courses have become widespread, especially in Canada and the U. S. They are based on connectivism approach proposed by George Siemens in 2008. The main features of the mass of open on-line courses are open, self-control, cooperation. In such courses of study from 500 to 2500 students from around the world, in distance course at Stanford University “Artificial intelligence” trained over 160 000 people. The results of a pilot study of CIS students in open distance learning courses’ “Strategy Distance Learning in the corporation” and “Social services in distance learning”. In the most recent year registered 43 persons from Ukraine, Russia, USA and Belarus.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського