РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418153<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Самбор А. 
Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. Самбор // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах. Проаналізовано результати, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання. Визначено, що сутність освіти як соціального інституту полягає, передусім, у функціях, основні з яких такі: розвиток особи та забезпечення стійкого соціально-економічного та науково-технологічного поступу країн з урахуванням як національних і соціокультурних цінностей, так і глобальних тенденцій; культуротворча функція освіти; функція соціалізації. Описано неперервну технологію навчального процесу, але з урахуванням змін, зумовлених соціальним і технічним прогресом.

Исследованы возможности привлечения студентов отделений трудового обучения по специальности "Технологическое образование" к проведению практических занятий в ВУЗ. Проанализированы результаты, которых студенты достигают, используя на практических занятиях методики инклюзивного обучения. Определено, что сущность образования как социального института заключается, прежде всего, в функциях, основные из которых: развитие личности и обеспечение устойчивого социально-экономического и научно-технологического развития стран с учетом как национальных и социокультурных ценностей, так и глобальных тенденций; культуротворческая функция образования; функция социализации. Описана непрерывная технология учебного процесса, но с учетом изменений, обусловленных социальным и техническим прогрессом.

The possibilities of attracting students of labor training in the specialty "Technology Education" for the practical classes in higher educational institutions. Analyzed the results that students achieve, in practical classes using methods of inclusive education. Determined that the essence of education as a social institution is above all in the functions, the main of which are: personal development and sustainable socio-economic and scientific-technological development of countries according to both national and socio-cultural values, and global trends, culture creative function of education; a function of socialization. Describes the continuous process of the educational process, but with the changes wrought by social and technological change.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського