РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418138<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вакуленко Т. С. 
Використання тесту здатності до навчання у національних системах вступних випробувань: світовий досвід / Т. С. Вакуленко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 36-40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати аналізу тестів здатностей до навчання (ТЗН)у національних системах вступних випробувань Великої Британії, Ізраїлю, США, Швеції. З'ясовано мету і специфіку цих тестів. Доведено, що моделі використання національних стандартизованих тестувань (НСТ) у країнах різняться. Залежно від призначень вони поділяються на предметні тести та тести здатностей (вербально-комунікативний та логіко-математичний). Встановлено також, що НСТ відрізняються також форматом, типами завдань, змістом тощо. З'ясовано, що ТЗН впливають на підвищення ефективності системи відбору до ВНЗ, рівня її справедливості, актуалізують значущість компетентнісної парадигми загальної середньої освіти.

Представленны результаты анализа национальных тестов способностей к обучению (ТСО) в национальных системах вступительных экзаменов Великобритании, Израиля, США, Швеции. Выяснены цели и специфика этих тестов. Доказано, что модели использования национальных стандартизированных тестов (НСТ) в странах различаются. В зависимости от назначений они делятся на предметные тесты и тесты способностей (вербально-коммуникативные и математические). Установлено также, что НСТ отличаются также форматом, типами задач, содержанием и т.д. Выяснено, что ТСО влияют на повышение эффективности системы отбора в ВУЗ, уровня ее справедливости, актуализируют значимость компетентностной парадигмы общего среднего образования.

Presentation of the results of the analysis of national tests learning ability (TLA) in national entrance examinations Great Britain, Israel, USA, Sweden. Clarified the objectives and specificity of these tests. It is proved that the model using national standardized test (NST) in the country to another. Depending on the destination, they are divided on the subject tests and aptitude tests (verbal communication and math). It was also found that the HCT also differ format, task types, content, etc. Found that the TLA influence in improving the effectiveness of screening in high schools, the level of its equity, actualize the importance of competence paradigm of secondary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського