РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418101<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стецюк К. В. 
Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища / К. В. Стецюк // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 85-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему освіти для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища, створення нової структури на державному рівні, формування екологічної культури населення, ефективної захищеності довкілля, ощадливого, раціонального і якісного використання природних ресурсів. Визначено антропо- та біосфероцентричну ознаки збалансованого розвитку. Наведено основні принципи та проаналізовано головні напрями освіти в інтересах збалансованого розвитку, такі як: громадянське розуміння принципів збалансованого розвитку, першочергове значення освіти, навчання протягом життя, необхідність освіти збалансованого розвитку для всіх народів, спеціалізовані тренувальні програми. Зазначено, що екологічна освіта була передумовою виникнення освіти для збалансованого розвитку та стає її базою.

Рассмотрена проблема образования для сбалансированного развития в контексте требований здоровой жизненной среды, создания новой структуры на государственном уровне, формирования экологической культуры населения, эффективной защищенности окружающей среды, бережливого, рационального и качественного использования природных ресурсов. Определены антропо- и биосфероцентрические признаки сбалансированного развития. Обозначены основные принципы и проанализированы главные направления образования в интересах сбалансированного развития, такие как: гражданское понимание принципов сбалансированного развития, первоочередное значение образования, обучение на протяжении всей жизни, необходимость образования сбалансированного развития для всех народов, специализированные тренировочные программы. Отмечено, что экологическое образование было предпосылкой возникновения образования для сбалансированного развития и становится его базой.

The problem of education for balanced development in the context of the requirements of a healthy living environment, creating a new structure at the state level, the formation of environmental awareness, effective protection of the environment, lean,efficient and quality use of natural resources. Defined anthropocentric and biosferotsentricheskie signs of balanced development. Outlines broad principles and analyze the principal directions of Education for balanced development, such as: civic understanding of the principles of balanced development, a priority of education, training, lifelong learning, the need for balanced development of education for all people, specialized training programs. It was noted that environmental education was a prerequisite for the formation of balanced development and becomes the base.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056.4 + Б1 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського