РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418085<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Побірченко Н. С. 
Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто і проаналізовано історико-педагогічний аспект системи неперервної освіти педагогічних працівників протягом ІІ половини ХІХ ст. - початку ХХ ст. Відмічено, що ця система стала основою для подальшого організаційного й змістового вдосконалення, поглиблення взаємозв'язку всіх ланок галузі і триває й нині. Охарактеризовано питання неперервної педагогічної освіти як комплекс державних та інших освітніх закладів, що забезпечують організаційну та змістову єдність, взаємозв'язок наступності всіх ланок освіти, які дають можливість тимчасового припинення й відновлення навчання, змін його форм, вибору індивідуальної освітньої траєкторії, підвищення кваліфікації, перепідготовки з метою високого рівня загальної освіти та професійної конкурентоспроможності, відповідно до запитів ринку праці.

Рассмотрен и проанализирован историко-педагогический аспект системы непрерывного образования педагогических работников в II половине XIX в. - начале ХХ в. Отмечено, что эта система стала основой для дальнейшего организационного и содержательного совершенствования, углубления взаимосвязи всех звеньев отрасли и продолжается и сейчас. Охарактеризованы вопросы непрерывного педагогического образования как комплекс государственных и других образовательных учреждений, обеспечивающих взаимосвязь преемственности всех звеньев образования, которые дают возможность временного прекращения и восстановления обучения, изменений его форм, выбора индивидуальной образовательной траектории, повышения квалификации, переподготовки с целью высокого уровня общего образования и профессиональной конкурентоспособности, в соответствии с запросами рынка труда.

Reviewed and analyzed the historical and pedagogical aspect of the system of continuous education of teachers in the II half of XIX century. - XX. Noted that this system became the basis for further institutional and meaningful improvement, deepening the relationship of all parts of the industry and continues today. We characterize the issues of continuous pedagogical education as a complex of public and other educational institutions that provide the organizational and substantive unity, the continuity of the relationship of all parts of education which enable the suspension and recovery training, changes its form, the choice of an individual educational trajectory, training and retraining in order to support as a high level of general education and professional competitiveness, according to the requirements of the labor market.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського