РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418023<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Полонська Т. К. 
Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему реформування освітньої галузі в більшості розвинених країн. Розглянуто допрофільну підготовку учнів за допомогою обов'язкових і необов'язкових предметів на вибір. Визначено обов'язковий набір предметів для основної середньої школи. Виділено на основі аналізу зарубіжного досвіду загальні риси організації навчання іноземної мови в школі. Вказано мету міжпредметного курсу, тематику, що ознайомлює учнів із тими чи іншими професіями. Зроблено висновок про значення допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи ЗНЗ, яка значно сприятиме результативності їх профільного навчання в старшій школі.

Освещена актуальная проблема реформирования образования в большинстве развитых стран. Рассмотрена допрофильная подготовка учащихся с помощью обязательных и необязательных предметов на выбор. Определен обязательный набор предметов для основной средней школы. Выделены на основе анализа зарубежного опыта общие черты организации обучения иностранному языку в школе. Представлены цели межпредметного курса, тематика, которая знакомит учащихся с теми или иными профессиями. Сделан вывод о значении допрофильной подготовки по иностранному языку учащихся основной школы, что значительно способствует результативности их профильного обучения в старшей школе.

The urgency of the issue of education reform in most developed countries. Considered pre-profiled prepare students with the obligatory and optional subjects to choose from. Defined a set of compulsory subjects for primary school. Allocated based on the analysis of foreign experience in the organization of common features of language learning in school. Presents goals interdisciplinary courses, subjects, familiarizes students with certain professions. The conclusion about the meaning pre-profiled training of foreign language learners Elementary School GPC, contribute significantly to the effectiveness of their school education in high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського