Євтух М. Б. Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух, О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2. - С. 106-115. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто один з найбільш обговорюваних підходів до побудови системи освіти й виховання - компетентнісний підхід. З'ясовано, що однією з перспективних можливостей формалізованої побудови структури життєвої компетентності є використання морфологічного аналізу й синтезу, для чого виділено її основні класифікаційні ознаки з великої кількості чинників компетентності. Висвітлено основну дилему сенсу життя: релігійність або атеїзм, тобто духовність, що визначає зміст життєвої компетентності людини. Звернено увагу на такі ознаки компетентності людини як: індивідуалізм-колективізм, одиночне-загальне, персональне-громадське. Констатовано, що прагнення домогтися особистісних успіхів іде в руслі громадських інтересів, і особисте щастя залежить від загального добра. Рассмотрен один из самых обсуждаемых подходов к построению системы образования и воспитания - компетентностный подход. Выяснено, что одной из перспективных возможностей формализованного построения структуры жизненной компетентности является использование морфологического анализа и синтеза, для чего выделены ее основные классификационные признаки из большого количества факторов компетентности. Освещена основная дилемма смысла жизни: религиозность или атеизм, то есть духовность, определяющая содержание жизненной компетентности человека. Обращено внимание на такие признаки компетентности человека как: индивидуализм-коллективизм, одиночное-общее, персональное-общественное. Констатировано, что стремление добиться личностных успехов идет в русле общественных интересов, и личное счастье зависит от общего блага. Is considered one of the most talked about approaches to building a system of education and training - competence approach. Found that one of the most promising opportunities for the construction of a formalized structure of vital expertise is the useof morphological analysis and synthesis, which marked its basic classification features of a large number of factors of competence. Highlights the key dilemma of meaning of life: religion or atheism, that is spirituality, which determines the content of the competence of human life. Drawn attention to such signs of competence of the person as individualism-collectivism, Single-general, private-public. Stated that the pursuit of personal success is in line with public interests, and personal happiness depends on the common good. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|