РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417991<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гонтаровська Н. Б. 
Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Запропоновано психолого-педагогічну модель розвивального освітнього середовища (ОС), оптимального для реалізації потенціалу психічного та особистісного розвитку дитини. Вивчено теоретичні та організаційні проблеми ОС і створено його експериментальну модель для її впровадження в практику освітянської галузі. Експеримент проведено на базі Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 з метою створення оптимальних умов для особистісного розвитку учнів на всіх вікових етапах шкільного дитинства. Висвітлено пріоритетні завдання педагогічно керованого ОС. Описано організаційну структуру ОС даного комплексу, що складається з дошкільного закладу, спеціалізованої школи естетичного профілю, гімназії та модулів додаткової освіти (центру позашкільної роботи, спортивно-оздоровчого центру). Зазначено, що складну систему взаємодії і взаємопроникнення локальних ОС у дослідженні розглянуто як взаємодію шкільного й сімейного середовищ.

Предложена психолого-педагогическая модель развивающей образовательной среды (ОС), оптимальной для реализации потенциала психического и личностного развития ребенка. Изучены теоретические и организационные проблемы ОС и создана его экспериментальная модель для ее внедрения в практику образовательной отрасли. Эксперимент проведен на базе Днепропетровского учебно-воспитательного комплекса № 28 с целью создания оптимальных условий для личностного развития учащихся на всех возрастных этапах школьного детства. Освещены приоритетные задачи педагогически управляемого ОС. Описана организационная структура ОС данного комплекса, состоящего из дошкольного учреждения, специализированной школы эстетического профиля, гимназии и модулей дополнительного образования(центра внешкольной работы, спортивно-оздоровительного центра). Указано, что сложная система взаимодействия и взаимопроникновения локальных ОС в исследовании рассмотрена как взаимодействие школьного и семейного окружения.

Having the work experience of the Educational Complex No. 28 of Dnipropetrovsk, an all-Ukrainian level experimental educational institution as an example, the author examines the conceptual basis for creating the optimum educational environment in a modern educational establishment paying attention to each child in conjunction with educational environments of various levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського