Полонська Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4. - С. 34-44. - укp.Визначено зміст поняття "допрофільна підготовка", функції допрофільної підготовки (ДП) та можливості, які ДП відкриває учням VIII - IX класів. Розкрито мету та завдання ДП. Розглянуто базові складові, форми та основні принципи ДП. Зазначено, що зміст ДП не відображено в документах, її здійснюють за рахунок варіативної складової змісту освіти базового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ). Обговорено складові базової ДП (курси на вибір, інформаційна робота, профільна орієнтація). Запропоновано структуру навчального плану ДП зі стисло викладеним змістом роботи кожної складової ДП і кількості годин на його реалізацію. Охарактеризовано особливості організаційних моделей ДП: в межах одного ЗНЗ; в межах мережі ЗНЗ; в межах мережі різних типів закладів освіти. Окреслено умови організації ДП, зокрема, психолого-педагогічний супровід, який включає блоки - діагностичний, моніторингу, роботи з учнями, створення відповідної нормативно-правової бази. Надано рекомендації щодо організації ДП. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ю941.19-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|