РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417948<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тарасенко Г. С. 
Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко, О. А. Тішик // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 4. - С. 18-26. - укp.

Обгрунтовано використання педагогічної евристики як одного із засобів вирішення суперечностей, які виникають у процесі фахової підготовки вчителя початкової школи. Педагогічну евристику трактовано як засіб забезпечення розумової діяльності вчителя в нестандартних ситуаціях та основу педагогічної творчості. Описано творчі методи сучасної евристики, які можна використовувати в підготовці майбутніх учителів: методи емпатії, смислового й символічного бачення, припущення, гіперболізації, аглютинації, синектики, заборони, інверсії, "навчального мозкового штурму", фактів, метод конструювання понять.

Обосновано использование педагогической эвристики как одного из средств решения разногласий, которые возникают в процессе профессиональной подготовки учителя начальной школы. Педагогическую эвристику истолковано как средство обеспечения умственной деятельности учителя в нестандартных ситуациях и основу педагогического творчества. Описаны творческие методы современной эвристики, которые можно использовать в подготовке будущих учителей: методы эмпатии, смыслового и символического видения, предположения, гиперболизации, агглютинации, синектики, табуирования, инверсии, "учебного мозгового штурма", фактов, метод конструирования понятий.

Suggests using the pedagogical heuristics as a means of resolving disputes that arise in the process of training primary school teachers. Pedagogical heuristics interpreted as a means of ensuring the mental activity of a teacher in unusual situations,and the basis of pedagogical creativity. We describe the creative methods of modern heuristics, which can be used in the preparation of future teachers - Methods of empathy, semantic and symbolic visions, inventing, assumptions, hyperbole, agglutination,synectics, taboo, inversion, "the school of brainstorming, the facts, a method of constructing concepts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського