РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417385<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кобец В. Н. 
Концепция самоэффективности и ее использование в процессе подготовки будущих менеджеров / В. Н. Кобец // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3. - С. 24-30. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Изложено содержание социально-когнитивной теории самоэффективности и рассмотрена возможность использования ее основных положений при формировании самоэффективности студентов-менеджеров в процессе обучения в ВУЗ. Продемонстрирована взаимосвязь уровня самоэффективности с различными компонентами учебно-познавательной деятельности. Определены виды компетентности в учебно-познавательной деятельности, необходимые студенту-менеджеру для успешного обучения и самореализации в будущей профессиональной деятельности. Сделан вывод, что самоэффективность в предметной деятельности складывается лишь по мере осуществления учебного процесса, прохождения всех этапов вузовской подготовки, при условии постепенного накопления собственного профессионального опыта, в первую очередь, путем включения в систему самостоятельной практической деятельности.

Викладено зміст соціально-когнітивної теорії самоефективності й розглянуто можливість використання її основних положень у процесі формування самоефективності студентів-менеджерів під час навчання у ВНЗ. Продемонстровано взаємозв’язок рівня самоефективності з різними компонентами навчально-пізнавальної діяльності. Визначено види компетентності в навчально-пізнавальній діяльності, необхідні студенту-менеджеру для успішного навчання та самореалізації в майбутній професійній діяльності. Зроблено висновок, що самоефективність в предметній діяльності складається лише в міру здійснення навчального процесу, проходження всіх етапів вузівської підготовки, за умови поступового нагромадження власного професійного досвіду, в першу чергу, шляхом включення в систему самостійної практичної діяльності.

Described the content of social cognitive theory of self-efficacy and the possibility of using its main provisions in the formation of self-efficacy students, managers in training at a university. Demonstrated the level of self-efficacy relationship with various components of learning and cognitive activity. The kinds of competencies in teaching and learning activities, the student-manager required for success and fulfillment in their future careers. It is concluded that self-efficacy in the subject of the shape only with the implementation of the educational process, going through all the stages of high school preparation, provided the gradual accumulation of his own professional experience, especially through inclusion in the independent practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського