РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417373<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олексенко В. М. 
Виявлення і реалізація потенціалу студента при вивченні вищої математики / В. М. Олексенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2. - С. 49-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито організаційні аспекти вивчення вищої математики, орієнтованої на реалізацію студентами свого потенціалу відповідно до їхніх природних задатків, свідомого ставлення до професійного зростання і власного здоров’я. Наведено результати педагогічного експерименту (328 студентів Харківського Національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва) щодо ефективності застосування студактивних занять під час вивчення вищої математики. За критерієм Макнамари доведено, що застосування студактивних занять впливає на розвиток і самореалізацію студентів та на формування основних умінь, забезпечує єдність інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку студентів.

Раскрыты организационные аспекты изучения высшей математики, ориентированной на реализацию студентами своего потенциала в соответствии с их природными задатками, сознательным отношением к профессиональному росту и собственному здоровью. Приведены результаты педагогического эксперимента (328 студентов Харьковского Национального аграрного университета им. В. В. Докучаева) с целью выявления эффективности применения студактивных занятий при изучении высшей математики. С помощью критерия Макнамары доказано, что применение студактивных занятий влияет на развитие и самореализацию студентов, а также на формирование основных умений, обеспечивает единство интеллектуального, физического и гуманного развития студентов.

The results of a pedagogical experiment concerning revealing and realizing student’s potential are listed. 328 students of a control and experimental groups took part in the experiment. It is determined that studying which is oriented at aim-directed systematic self-realization is provided in unity of intellectual, physical and humane development at studactive lessons. The components of this process and basic skills of students are revealed. According to McNamara criterion it is proved that using studactive lessons by studying higher mathematics favors self-realization of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського