РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417360<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яковенко Т. В. 
Застосування педагогічних технологій для розвитку креативності майбутнього інженера-педагога / Т. В. Яковенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано можливості застосування інноваційних педагогічних технологій для розвитку креативності майбутнього інженера-педагога. Виявлено умови розвитку креативності. Наголошено, що розвиток креативності залежить від рівня особистісної активності студентів у процесі навчання. З-поміж інноваційних технологій, що стимулюють розвиток мислення, комунікативних і креативних здібностей, виокремлено ігрові технології проблемно-пошукового характеру, під час реалізації яких студенти намагаються конструювати навчальний процес, використовуючи нові форми пізнавальної діяльності: підготовку й захист проектів (індивідуальних і групових), доповідей, проведення диспутів, дискусій, використання рольових і ділових ігор, імітаційно-ігрових тренінгів та ін. Окреслено функції, які виконує ігрова діяльність. Наголошено, що ігрова технологія на відміну від навчання готових рішень, заснована на груповому (колективному) вирішенні системи навчальних проблем. Зосереджено увагу на таких методах навчання ігрових технологій як ділові ігри, метод проектів та імітаційно-ігрова ситуація. Констатовано, що за використання ігрових технологій створюються необхідні умови для розвитку креативних якостей особистості майбутнього інженера-педагога, формування його професійної компетентності, яка відповідає світовим стандартам та динамічним змінам професійної діяльності.

Обоснованы возможности применения инновационных педагогических технологий для развития креативности будущего инженера-педагога. Выявлены условия развития креативности. Отмечено, что развитие креативности зависит от уровня личностной активности студентов в процессе обучения. Из инновационных технологий, стимулирующих развитие мышления, коммуникативных и креативных способностей, выделены игровые технологии проблемно-поискового характера, при реализации которых студенты пытаются конструировать учебный процесс, используя новые формы познавательной деятельности: подготовку и защиту проектов (индивидуальных и групповых), докладов; проведение диспутов, дискуссий, ролевых и деловых игр, имитационно-игровых тренингов и др. Определены функции игровой деятельности. Отмечено, что игровая технология, в отличие от обучения готовым решениям, основана на групповом (коллективном) решении системы учебных проблем. Сосредоточено внимание на таких методах обучения игровым технологиям как деловые игры, метод проектов и имитационно-игровая ситуация. Констатировано, что при использовании игровых технологий создаются необходимые условия для развития креативных качеств личности будущего инженера-педагога, формирование его профессиональной компетентности, которая отвечает мировым стандартам и динамичным изменениям профессиональной деятельности.

The article are proved the possibility of using innovative educational technologies for the future development of creativity engineer-teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.24 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського