РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417354<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романовский А. Г. 
Психологические тенденции проявления настроя как готовности студентов к успешной учебе / А. Г. Романовский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 1. - С. 9-15. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проанализированы тенденции становления и проявления настроя как готовности студентов к успешной учебе. Психологическое состояние настроя как готовности к успешной учебе студентов рассматривается как интеграция психофизиологической, интеллектуально-познавательной, мотивационной и волевой составляющих, направляющей их к продуктивному, профессиональному обучению в целом – к регулированию духовного поведения в соответствии с современными требованиями учебно-воспитательного процесса ВУЗ. Выделены проявления настроя как готовности по форме и по его содержанию. Обозначено, что успех формирования слагаемых настроя определяется их мировоззренческой духовностью и профессионально-творческой направленностью, личностной ответственностью, гражданской воспитанностью, требовательностью к себе. Подчеркнута роль студенческих референтных групп в укреплении настроя к учебе, имеющих значимые ценности и нормы совместного обучения и поведения, которые могут выступать для студента идеалом сплочения и подражания. Указаны направления психолого-педагогической работы, которые обеспечивают положительное функционирование настроя как готовности к действию. Констатировано, что понимание психологических тенденций проявления настроя как готовности студентов к успешной учебе научно-педагогическими работниками ВУЗ даст возможность более наглядно анализировать свои методические возможности в развитии и поддержке этого явления у студентов как всесторонне сформированных профессиональных специалистов.

Проаналізовано тенденції становлення і вияву настрою як готовність студентів до успішного навчання. Психологічний стан настрою як готовності до успішного навчання студентів розглядається як інтеграція психофізіологічної, інтелектуально-пізнавальної, мотиваційної та вольової складових, що спрямовує їх до продуктивного, професійного навчання в цілому - до регулювання духовної поведінки відповідно до сучасних вимог навчально-виховного процесу ВНЗ. Виділено вияви настрою як готовності за формою та за його змістом. Наголошено, що успіх формування складових настрою визначається їх світоглядною духовністю і професійно-творчою спрямованістю, особистісною відповідальністю, громадянською вихованістю, вимогливістю до себе. Виокремлено роль студентських референтних груп у зміцненні настрою до навчання, які мають значимі цінності та норми спільного навчання і поведінки та можуть виступати для студента ідеалом згуртування й наслідування. Вказано напрями психолого-педагогічної роботи, які забезпечують позитивне функціонування настрою як готовності до дії. Констатовано, що розуміння психологічних тенденцій вияву настрою як готовності студентів до успішного навчання науково-педагогічними працівниками ВНЗ надасть можливість більш наочно аналізувати свої методичні можливості з розвитку та підтримки цього явища у студентів як гармонійно сформованих професійних фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського