РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417342<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романовский А. 
Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно-воспитательном процессе технического университета / А. Романовский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 4. - С. 3-9. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Системно раскрыта одна из известных концепций психологической науки о том, что все без исключения студенты ВУЗ обладают присущими им эталонными социально-психологическими и индивидуально-познавательными особенностями мотивационной, чувственно-волевой деятельности, а также признаками эмоционально-ценностного поведения, которые важно конкретно и целенаправленно развивать в стенах университета. Проанализированы условия и особенности актуализации психолого-педагогических концепций и их внедрения в учебно-методическую работу педагогов, направленную на активное развитие психологии студентов университета.

Системно розкрито одну з відомих концепцій психологічної науки про те, що всі без винятку студенти ВНЗ мають притаманні їм еталонні соціально-психологічні та індивідуально-пізнавальні особливості мотиваційної, чуттєво-вольової діяльності, а також ознаки емоційно-ціннісної поведінки, які важливо конкретно та цілеспрямовано розвивати в стінах університету. Проаналізовано умови та особливості актуалізації психолого-педагогічних концепцій і їх впровадження в навчально-методичну роботу педагогів, спрямовану на активний розвиток психології студентів університету.

A system is disclosed a well-known concepts of psychological science that, without exception, high school students have the reference inherent socio-psychological and cognitive characteristics of individual motivation, sensory-volitional activity, as well as signs of emotional and value of behavior that are important to specific and purposefully developed in the university. The conditions and characteristics of mainstream psycho-pedagogical concepts and their implementation in teaching and methodicalwork of teachers, aimed at the active development of psychology students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського