РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417341<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Громов Є. В. 
Інформаційні технології як складник інформаційних технологій навчання в історичному контексті / Є. В. Громов, Т. В. Ящун // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 2. - С. 15-22. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висунуто й обгрунтовано концепцію "навчального середовища" засобами сучасних інформаційних технологій (ІТ), яке містить у собі інтегроване зібрання наявних програмних навчальних комплексів у єдине ціле, застосування аудиторій віртуальної реальності, пристроїв зворотного зв'язку, мозкових інтерфейсів та інших засобів, які використовує сьогодні комп'ютерна гральна індустрія й робототехніка. На основі історичних подій становлення ІТ, результатів педагогічних досліджень у сфері застосування ІТ з'ясовано залежність між етапами розвитку ІТ і поколіннями інформаційних технологій навчання (ІТН). Проаналізовано особливості сучасного етапу розвитку ІТН. Виділено тенденції в організації інформаційних технологій VI покоління (використання засобів підтримки викладача, засобів управління навчанням та підтримки комунікації, використання віртуального вчителя, засобів візуалізації, імітації експерименту тощо). Наведено схеми-моделі навчальних процесів - традиційного та з використанням ІТН.

Выдвинута и обоснована концепция "учебной среды" средствами современных информационных технологий (ИТ), которая включает в себя интегрированное собрание имеющихся программных обучающих комплексов в единое целое, применение аудиторий виртуальной реальности, устройств обратной связи, мозговых интерфейсов и других средств, используемых сегодня компьютерной игровой индустрией и робототехникой. На основе исторических событий становления ИТ, результатов педагогических исследований в области применения ИТ выяснена зависимость между этапами развития ИТ и поколениями информационных технологий обучения (ИТН). Проанализированы особенности современного этапа развития ИТН. Выделены тенденции в организации информационных технологий VI поколения (использование средств поддержки преподавателя, средств управления обучением и поддержки коммуникации, использование виртуального учителя, средств визуализации, имитации эксперимента и др.). Приведены схемы-модели учебных процессов - традиционного и с использованием ИТН

The concept of information technology of modern context is considered on the article. The historical role of information technology in formation of information technology of education reveals. The concept "the training environment" as a component of last generation information technology of education is considered. Modern lines in the organization of training environments are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського