РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417319<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Sheligevich-Urban D. 
Integration of disabled child in a social environment / D. Sheligevich-Urban // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 1. - С. 84-90. - Бібліогр.: 31 назв. - англ.

The main objective of social integration of the disabled, in particular via special inclusive schools, is to create a natural environment and good conditions for the disabled and their development, learning, work and leisure. W. Dykcik treats social integration as Уa social and educational movementФ and attributes it quite grandiloquent goals such: combating segregation, counteracting isolation, fighting stigmatization, overcoming intolerance and liquidation of discrimination against people with disabilities. Three organizational forms for children with disabilities: full and natural integration, partial integration, educational streaming in specials schools. Three models of integration: creating of integrative-inclusive groups through, Teaching children with disabilities in the inclusive class, integration of the child to the class (group) in the regular school. The article outlines the goals and objectives of inclusive education, given its importance and necessity .Shows the specific model of integration of disabled children in the learning process.

Розкрито особливості інтеграції у соціум дітей з обмеженими можливостями, цілі соціальної інтеграції таких дітей, які включають створення природного середовища для розвитку, освіти, роботи та відпочинку. Підкреслено значущість проблеми ізоляції та дискримінації людей-інвалідів. Викладено цілі та завдання інклюзивної освіти, зазначено її важливість і необхідність. Наведено конкретні моделі інтеграції дітей-інвалідів у навчальний процес.

Раскрыты особенности интеграции в социум детей с ограниченными возможностями, цели социальной интеграции таких детей, которые включают создание естественной среды для развития, образования, работы и отдыха. Подчеркнута значимость проблемы изоляции и дискриминации людей-инвалидов в современном обществе. Изложены цели и задачи инклюзивного образования. Указана его важность и необходимость. Приведены конкретные модели интеграции детей-инвалидов в учебный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського