РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417247<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романовський О. Г. 
Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів / О. Г. Романовський, Т. О. Бутенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3. - С. 86-93. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови, за яких формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів буде відбуватися найефективнішим способом. Запропоновано визначення поняття "педагогічні умови". Подано характеристику окремих педагогічних умов формування комунікативної компетентності, зокрема, застосування особистісно орієнтованого підходу у навчанні, спрямованого на розвиток діалогічної взаємодії у навчанні між викладачами і студентами, моделювання реальних професійних і виробничих умов спілкування з метою залучення кожного студента до практичної комунікативної діяльності, підбір навчальних завдань і вправ, спрямованих на підвищення комунікативної активності студентів. Дані педагогічні умови є базою покладено в основу технології формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

Обоснованы педагогические условия, при которых формирование коммуникативной компетентности будущих инженеров будет происходить наиболее эффективным способом. Предложено определение понятия "педагогические условия". Даны характеристики отдельных педагогических условий формирования коммуникативной компетентности, в частности, применение личностно ориентированного подхода в обучении, направленного на развитие диалогического взаимодействия в обучении между преподавателями и студентами, моделирование реальных профессиональных и производственных условий общения с целью привлечения каждого студента к практической коммуникативной деятельности, подбор учебных заданий и упражнений, направленных на повышение коммуникативной активности студентов. Упомянутые выше педагогические условия были положены в основу технологии формирования коммуникативной компетентности будущих инженеров в процессе изучения психолого-педагогических дисциплин.

Basing pedagogical conditions under which the formation of communicative competence, future engineers will be the most effective way. Different approaches to the interpretation of the concept of "conditions". Proposed copyright definition of Уpedagogical conditionsФ. We characterize the important pedagogical conditions of communicative competence - the application of person-centered approach to learning aimed at the development of dialogic interaction in the learning between teachers and students, - to simulate a real professional and industrial conditions of communication in order to attract every student to the practical communicative activities, the selection of training tasks and exercises aimed at improving students' communicative activity. Theabove-mentioned pedagogical conditions were the foundation technology of forming communicative competence of future engineers in the process of studying the psychological and pedagogical disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського