Єльнікова Г. В. Підвищення культури цільового управління керівників ПТНЗ / Г. В. Єльнікова, В. В. Медведь // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто способи і засоби підвищення рівня культури цільового управління керівників професійно-технічних навчальних закладів. Вказано на різне значення понять загальної управлінської культури, яка існує в закладі освіти в цілому, та культури управлінської праці керівника освітнього закладу, яку називають управлінською культурою керівника. Виокремлено низький, достатній і високий рівень управлінської культури керівника. Охарактеризовано три основні етапи її розвитку: адаптації, становлення та творчого зростання і самореалізації. Запропоновано здійснювати підготовку керівника до формування й розвитку власної культури управлінської праці та управлінської культури навчального закладу на засадах цільового управління. Розкрито його складові: здійснення теоретичної підготовки керівника, пролонговане навчання керівника, використання здобутих теоретичних знань та практичних умінь на практиці. Зазначено, що на практиці розвиток культури цільового управління керівника забезпечує цілеорієнтовану діяльність усього колективу й опосередковано формує відповідну культуру діяльності закладу в цілому, створює умови для її подальшого розвитку. Рассмотрены способы и средства повышения уровня культуры целевого управления руководителей профессионально-технических учебных заведений. Указано на разное значение понятий общей управленческой культуры, которая существует в учебном заведении в целом, и культуры управленческого труда руководителя образовательного учреждения, которую называют управленческой культурой руководителя. Выделен низкий, достаточный и высокий уровень управленческой культуры руководителя. Охарактеризованы три основных этапа ее развития: адаптации, становления и творческого роста и самореализации. Предложено осуществлять подготовку руководителя к формированию и развитию собственной культуры управленческого труда и управленческой культуры учебного заведения на принципах целевого управления. Раскрыты его составляющие: осуществление теоретической подготовки руководителя, пролонгированное обучение руководителя, использование полученных теоретических знаний и практических умений на практике. Отмечено, что на практике развитие культуры целевого управления руководителя обеспечивает целеориентированную деятельность всего коллектива и косвенно формирует соответствующую культуру деятельности учреждения в целом, создавая условия для дальнейшего развития. This article discusses tideways and means to enhance the culture of management by objectives management of vocational training institutions Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|