РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417033<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Єльнікова Г. В. 
Підвищення культури цільового управління керівників ПТНЗ / Г. В. Єльнікова, В. В. Медведь // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто способи і засоби підвищення рівня культури цільового управління керівників професійно-технічних навчальних закладів. Вказано на різне значення понять загальної управлінської культури, яка існує в закладі освіти в цілому, та культури управлінської праці керівника освітнього закладу, яку називають управлінською культурою керівника. Виокремлено низький, достатній і високий рівень управлінської культури керівника. Охарактеризовано три основні етапи її розвитку: адаптації, становлення та творчого зростання і самореалізації. Запропоновано здійснювати підготовку керівника до формування й розвитку власної культури управлінської праці та управлінської культури навчального закладу на засадах цільового управління. Розкрито його складові: здійснення теоретичної підготовки керівника, пролонговане навчання керівника, використання здобутих теоретичних знань та практичних умінь на практиці. Зазначено, що на практиці розвиток культури цільового управління керівника забезпечує цілеорієнтовану діяльність усього колективу й опосередковано формує відповідну культуру діяльності закладу в цілому, створює умови для її подальшого розвитку.

Рассмотрены способы и средства повышения уровня культуры целевого управления руководителей профессионально-технических учебных заведений. Указано на разное значение понятий общей управленческой культуры, которая существует в учебном заведении в целом, и культуры управленческого труда руководителя образовательного учреждения, которую называют управленческой культурой руководителя. Выделен низкий, достаточный и высокий уровень управленческой культуры руководителя. Охарактеризованы три основных этапа ее развития: адаптации, становления и творческого роста и самореализации. Предложено осуществлять подготовку руководителя к формированию и развитию собственной культуры управленческого труда и управленческой культуры учебного заведения на принципах целевого управления. Раскрыты его составляющие: осуществление теоретической подготовки руководителя, пролонгированное обучение руководителя, использование полученных теоретических знаний и практических умений на практике. Отмечено, что на практике развитие культуры целевого управления руководителя обеспечивает целеориентированную деятельность всего коллектива и косвенно формирует соответствующую культуру деятельности учреждения в целом, создавая условия для дальнейшего развития.

This article discusses tideways and means to enhance the culture of management by objectives management of vocational training institutions


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського