Кисла О. Формування професійної компетентності майбутніх технологів харчової промисловості / О. Кисла // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Обгрунтовано оптимальну й ефективну методику навчання хімічних дисциплін (ХД) з метою формування професійної компетентності студентів технікумів за фахом "технолог харчової промисловості". Висвітлено пропоновану методичну систему, в якій використано переважно рівень міжпредметних зв'язків, її загальнодидактичні та спеціальні принципи. Структурно-функціональну модель методичної системи наведено у таблиці. Зазначено, що головними напрямами реалізації інтегративного підходу під час вивчення ХД є комплекс професійно орієнтованих завдань з хімічного циклу та такі форми організації навчання, де поряд із традиційними фронтальними й індивідуальними застосовуються групові, парні форми аудиторної роботи. Уточнено поняття професійно орієнтованого хімічного завдання у підготовці технологів харчової промисловості як такого, що його умова й вимога являє собою модель певної ситуації, яка виникає в професійній діяльності технолога, а дослідження цієї ситуації здійснюється засобами хімії та сприяє професійному розвитку фахівця (наведено приклади таких завдань). Розкрито зміст когнітивної, операційної, технологічної, комунікативної, особистісної компетенцій студентів-технологів. Для подальших досліджень запропоновано методики реалізації моніторингу навчально-виховного процесу з ХД. Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р23-3 + Л80 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|