Годкевич Л. В. Урок математики як мистецький витвір. Із досвіду роботи з інформаційно-комунікативними технологіями / Л. В. Годкевич // Пед. вісн.. - 2011. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто використання ІКТ у навчальному процесі. З метою підвищення ефективності сучасного уроку математики запропоновано використовувати такі основні інформаційні можливості: програми-тренажери, тести, заліки в додатку Microsoft Office Excel, тестування з допомогою комп'ютера, мультимедійні диски, які дозволяють застосовувати на уроці різні види навчальної діяльності, математичні сайти мережі Інтернет, мультимедійні презентації уроків у середовищі Microsoft Office PowerPoint. На основі практичного досвіду автора розкрито методичні аспекти використання ІКТ під час уроку, в той же час, звернено увагу на проблеми у разі використання ІКТ під час підготовки до таких уроків та під час їх проведення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11 + В1 р21-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|