Даниленко Л. І. Використання різноманітних способів роботи учнів з підручником на уроках біології / Л. І. Даниленко // Пед. вісн.. - 2011. - № 3. - С. 43-44. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.Визначено одне із головних завдань школи за сучасних умов розвитку суспільства - формування навичок самостійного здобуття знань. Обгрунтовано зміст шкільного курсу біології, відображений у підручниках. Виділено декілька груп методичних прийомів в організації роботи з різними структурними компонентами. Проаналізовано значення пошукового та поглибленого читання. Зазначено, що шкільний предмет "Біологія" має можливості для оволодіння учнями різними видами читання, формування вмінь раціонального читання, що в свою чергу, сприяє більш якісному усвідомленню та розумінню навчального матеріалу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.2 + Ч426.45
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|