РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416593<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Волошенко О. В. 
Духовний розвиток особистості: ідеї О. А. Захаренка, В. О. Сухомлинський і сучасність… / О. В. Волошенко, В. И. Хрипун // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 15-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто духовний розвиток особистості в авторських навчально-виховних системах О. А. Захаренка та В. О. Сухомлинського, який базується на реалізації гуманістичних засад у педагогічному процесі школи. Акцентовано, що система морального виховання, запроваджена видатними педагогами, дозволяла формувати відповідальне ставлення дітей як до себе, так і до навколишнього світу. Наголошено, що фундаментом гуманної педагогіки є розвиток почуття власної гідності учня, самоповаги, формування відповідального ставлення до себе і навколишнього світу. З’ясовано, що педагогічна діяльність О. А. Захаренка та В. О. Сухомлинського, їх педагогічні праці, створені ними авторські навчально-виховні системи пронизані ідеями гуманізації та спрямовані на розвиток і утвердження найкращих людських якостей учнів і вчителів.

Рассмотрено духовное развитие личности в авторских учебно-воспитательных системах А. А. Захаренко и В. А. Сухомлинского, которое базируется на реализации гуманистических принципов в педагогическом процессе школы. Акцентировано, что система морального воспитания, которая внедрена выдающимися педагогами, позволяла формировать ответственное отношение детей как к себе, так и к окружающему миру. Отмечено, что фундаментом гуманной педагогики является развитие чувства собственного достоинства ученика, самоуважения, формирования ответственного отношения к себе и окружающему миру. Выяснено, что педагогическая деятельность А. А. Захаренко и В. А. Сухомлинского, их педагогические труды, созданные ими авторские учебно-воспитательные системы пронизаны идеями гуманизации и направлены на развитие и утверждение наилучших человеческих качеств учеников и учителей.

Spiritual development of personality is considered in the author educational systems of A. Zakharenko and V. Sukhomlinskiy, which is based on realization of humanism principles in the pedagogical process of school. It is accented, that the system of moral education, which is inculcated prominent teachers, allowed forming the responsible relation of children both to it self and to the outward things. It is marked that foundation of humane pedagogics is development of self-respect student, self-esteemsforming of responsible relation to itself and outward things. It is found out that pedagogical activity of A. Zakharenko and V. Sukhomlinskiy, their pedagogical labours, created by them the author educational systems are pierced the ideas of humanizing and directed on development and claim of the best human qualities of students and teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.35 + Ч33(4Укр)6-8 Захаренко О.А. + Ч33(4Укр)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського